Mic dejun vegan

Credit foto: Burda Romania
Credit foto: Ioana Apa
Credit foto: Ioana Apa

Ioana Apa, pasionată de bucătăria raw-vegan,
ne propune un mic dejun nutritiv și delicios
care ne dă startul perfect într-o zi perfectă.
Hrișca, laptele de migdale și fructele roșii asigură
proteine, carbohidrați și vitamine, având în plus și
propritetăți valoroase pentru sănătate.
Originară din Asia, hrișca reduce nivelul colesterolului,
scade nivelul tensiunii arteriale și aduce un aport ridicat de magneziu în alimentație.
De asemenea, hrișca este foarte eficientă în controlul glicemiei, reducând riscul de diabet.
Este un aliment foarte bun pentru persoanele care suferă de alergie la grâu
și au intoleranță la gluten.

 

 

 

 

Credit foto: Burda Romania
Credit foto: Burda Romania

Ingrediente pentru 2 porții
• 100 g hrișcă crudă • 300 ml lapte de migdale (ori lapte de orez sau lapte de susan)
• 3 curmale • scorțișoară după gust
Pentru ornat:
• câteva căpșuni proaspete • fulgi de migdale și alune de pădure (opțional)
1 Bobițele de hrișcă se lasă peste noapte la înmuiat în lapte de migdale, cât să le acopere ușor (cca 150 ml).
2 Dimineața se pun în blender împreună cu curmalele tăiate mărunt, restul laptelui de migdale și scorțișoara și se lasă câteva minute, până când compoziția are
o consistență omogenă.
3 Se așază compoziția în pahare și se ornează cu fulgi de migdale, peste care se adaugă căpșunile proaspete. Și gata micul dejun complet, plin de proteine, carbohidrați, minerale și vitamine în stare pură!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*